دلنوشته - می نویسم برای تو...
Fresh Start
Dear God, Grant me the serenity to accept the things I can't change, the courage to change the things I can and wisdom to know the difference
پنج شنبه 13 شهريور 1395برچسب:, :: 1:10 :: نويسنده : Kobra

 

چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای

آری ، "نمیدانم" کجایی ؟

 ولی می نویسم ... تا جایی که دستانم یاری ام کنند

 برای  " تــــــــو"...

 



kobra.seyedtajadini@gmail.com

نظرات شما عزیزان:

Khatereh
ساعت10:52---3 فروردين 1394
Wishing you all the peace, joy, and love of the season! Season's Greetings!

HAPPY NEW YEAR


tahereh
ساعت22:50---29 اسفند 1393


There is no ideal new year; only the one Christmas you decide to make as a reflection of your values, desires, affections, traditions

Happy

new year
پاسخ: Thank u dear Happy new year


Nastaran
ساعت18:19---15 اسفند 1393
وبلاگتون عالیه حرف نداره..
!thank you
پاسخ:ممنونم عزیزم. لطف دارین


Mina-Najafi
ساعت23:11---15 دی 1393
ﮔـاﻫـے ﻭﻗﺘـا ﺑـاﯾـد یِ ﻧﻘﻄـﮧ ﺑﺬﺍﺭے !
ﺑـاﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨـے...
ﺑـاﺯ ﺑﺨﻨـدی...
ﺑـاﺯ ﺑﺠﻨﮕـے...
ﺑـآﺯ بیفـتـی ﻭ ﻣﺤﮑﻤﺘﺮ ﭘـاﺷـی!!
ﮔـاﻫﯽ ﺑـاﯾـد ﯼِ ﻟﺒﺨﻨـد ﺧﻮﺷﮕﻞ ،
ﺑـﮧ ﻫـﻤـﮧ ﺗﻠﺨـی ﻫا ﺑﺰﻧـے ﻭ ﺑﮕـے ... ؛
ﻣﺮﺳـے ﮐـﮧ ﯾـادﻡ دادﯾـن ،
جـﺰ خـﻮدﻡ ﮐسـی ﺑـﮧ دادﻡ ﻧﻤﯿﺮﺳـﮧ !...


Khatereh
ساعت6:52---12 دی 1393
May your world be filled with warmth and good chear this Holy season, and throughout the year.Wish your christmas be
filled with peace and love.
Merry X-mas
پاسخ:Thanks dear! Wish you a prosperous new year. Happy 2015 !i


آیلار
ساعت22:24---6 دی 1393
اگر در جهان امروز تعداد بسیاری از مردمان به جای خواستن بدبختی دیگران آرزومند شادکامی خودشان می‌بودند در عرض چند سال می‌توانستیم روی زمین یک بهشت داشته باشیم...!
پاسخ:مرسی


نازی
ساعت15:29---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی Kobra ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:اکی


REZVAN MANAFI
ساعت22:46---27 آذر 1393
A real friend
is one who walks in
when the rest
of the world walks out.

پاسخ:Tnx dear


Aylar Sabunchi
ساعت11:53---27 آذر 1393
Thankyou Dear teacher. Its very well.


پاسخ:So kind of you. Thank you


Khatereh
ساعت17:37---9 آذر 1393
get the best feeling in the world when you say hi or even smile at me because I know, even if its just for a second, that I’ve crossed your mind

Mina Najafi
ساعت20:54---6 آذر 1393
گاهی وقت ها فراموش میکنم که وقتی هیچکس کنارم نیست
معنایش این نیست که تنهایم
مهنویش اینست که همه را خط زدی تا فقط با من باشی
با تو تنهایی معنا ندارد ...
نمیدان اگد تو را نداشتم چکار میکردم ....
دوستت دارم خدای من
پاسخ:l مرسی عزیزم


sevda
ساعت16:40---3 آذر 1393
i can say nothing but i want to say its veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygood thank you my dear teacher
پاسخ: Tnx dear


Mina Najafi
ساعت20:12---1 آذر 1393
never break four things in your life :trust,promise,relation,heart. because when they break .they don t make noise but pains alot
پاسخ:great, tnx dear


khatereh &tahereh
ساعت8:41---30 آبان 1393
با سه E زندگی کنید؛

Energy (انرژی)،

Enthusiasm (شوق)،

Empathy (فهم و همدلی با دیگران)،



و همینطور با سه F یعنی

Faith (ایمان)،

Family (خانواده) و

Friends (دوستان).
پاسخ:مرسی بچه ها ... :))


Khatereh Ashrafi
ساعت8:36---30 آبان 1393
مرا یادکن



گفتم : چقدر تنها هستم .

گفت:من بسیار نزدیکم . ( بقره/186)

گفتم :تو همیشه نزدیکی ،من دورم ... کاش می شد بیشتر نزدیکت شوم.

گفت: هرصبح و عصر ، مرا با قلبی لرزان و فروتن با صدای آهسته یاد کن .(اعراف/205)

گفتم :این هم سعادت می خواهد!

گفت :دوست نداری بخشیده شوی ؟

گفتم :از خدا می خواهم ... یعنی از خودت می خواهم مرا ببخشی!

گفت: پس بخشش را از من بخواه و بعد توبه کن .(هود/90)

گفتم : با این همه آلودگی و گناه چه کنم ؟

گفت:مگر نمیدانی خداست که توبه را ازبندگانش قبول میکند (توبه/104)

گفتم :با این همه گناه چه طور توبه کنم ؟

گفت:من آمرزنده ی گناه و پذیرنده ی توبه ام .(مومن/3)

گفتم : برای کدام گناهم می توانم توبه کنم ؟

گفت: من همه گناهان را می بخشم . (زمر/53)

گفتم:چرا در مقابل حرفهایت همیشه مثل یخ آب میشوم ؟ توبه می کنم توبه!

گفت: من ،هم توبه کنندگان را و هم کسانی را که پاک اند دوست دارم (بقره/222)

گفتم :پروردگارا من جز تو کسی را ندارم .

گفت : آیا من برای تو کافی نیستم ؟(زمر/36)

گفتم :در برابر این همه محبتت چه کنم؟

گفت :مرا یاد کن . (احزاب / 41)
پاسخ: محشره ه ه ....


faty
ساعت15:13---18 آبان 1393
that was perfect I loved it
thaaaaanks
پاسخ:thanks dear


khatereh &tahereh
ساعت14:14---16 آبان 1393
this is one of the best web we have ever seen.....thank you ...we enjoyed it alot
پاسخ: lots of kiss. Thanks over the moon


Mina Najafi
ساعت13:32---16 آبان 1393
ای کاش ...
قانون همه ی دوستی ها این بود:
یا رفاقت تعطیل...
یا جدایی هرگز...!
پاسخ: thank u dear


شبنم
ساعت21:26---13 آبان 1393
وبلاگ قشنگی دارید
لایک داره
پاسخ: مرسی


Mahsa Eyvazbegi
ساعت15:55---17 مهر 1393
Hi my dear teacher
You have a great web.I like it.

پاسخ:Hi dear. Tnx . So kind of u


mahsa hamzezadeh
ساعت22:00---14 مهر 1393
that is the one of best weblog which I have ever seen please linked me in your web list . best wishes
I
پاسخ:Thank u dear


farshad taysiz
ساعت10:26---12 مهر 1393
Hello

I see your veblagh
That s niceAnd I like
Good job


alis
ساعت15:20---2 مهر 1393
خیلی عالی است فکر کنم کل وبتون عالی است
پاسخ: ممنون


alibieber
ساعت21:10---16 شهريور 1393
وبه خیلی خوبی داری
پاسخ:ممنونم نظر لطف شماس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 11418
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1